Referenssit

VAU!HAUS avajaiset ja VAU!HAUTOMO kick-off tilaisuuksien keynote-puheenvuorot yrittäjyydestä sekä ideasta tuotteeksi

ASIAKASPALAUTE:

Markku paketoi VAU!HAUTOMO -Kick Off tilaisuudessa upeasti idean kaupallistamisen ympärillä tarvittavat elementit.

  • Innostumisen joka hehkuu ympäristöön
  • Rohkeuden laittaa itsensä likoon
  • Kyvyn kuunnella ympäristön ajatuksia, jopa muuttaa kehityssuuntaa niiden perusteella
  • Rahoitusmuotojen hyödyntämisen eri vaiheissa
  • IPR:n hyödyntämisen
  • Ja tärkeimpänä myynnin merkityksen ja jatkuvan läsnäolon kaikissa toimenpiteissä

Kun tarvitaan tilaisuuksiin käytännönläheinen ja innostava puhuja. Suosittelen Mr. Laatikaista!


— Timo Liimatainen, Projektipäällikkö, NIHAK Ry

Muhoksen lukio, muotoilukurssi: Ideasta tuotteeksi luennot

”Ideasta tuotteeksi” luentoa lukiolaisille

Kaksi 75 minuutin luentoa Muhoksen lukion 1. vuoden muotoilukurssille yrittäjyysnäkökulmalla miten tuote kehittyy ensi-ideasta matkallaan sarjavalmistettavaksi tuotteeksi.

Palautetta:
”Käyntisi oli ilo. Oli hienoa seurata erityisesti poikien kiinnostusta asiaan. Esityksessä havainnollistui hyvin ideasta tuotteeksi prosessi ja välivaiheiden tärkeys tuotteen kehittämisessä. Oli mahtavaa päästä ensimmäisten joukossa tällaisen keksinnön suunnitteluprosessin kulkua kuulemaan!”

— Päivi Bräysy, TaM, KM, kuvataideopettaja, Muhoksen lukio

Lukko-Seinä -nopea innovaation esittelyvideo sekä www-sivusto

Nopealla aikataululla kuvattu (järjestelmäkamera+drone) sekä editoitu innovaation / konseptin esittelyvideo. Videolla innovaation isä pystyy nyt esittelemään useita uniikkeja piirteitä käsittävää konseptiaan muille rakennusalan toimijoille ja etsimään partneria tai IPR:n ostajaa. Videolle luotiin samalla myös mahdollisimman yksinkertainen www-sivusto (www.lukkoseina.fi) WordPress -työkalulla. Laatikainen Enterprises toteutti videon kuvauksen, editoinnin ja spiikkauksen annetun käsikirjoituksen perusteella, varasi www-osoitteen, loi kevyen www-sivuston ja perusti Youtube-kanavan sekä sähköpostitilin innovaation markkinointiin. Aikaa kokonaisuuteen käytettiin 16h.